مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: ظرف یک ماهه اخیر ۴ واحد نانوایی متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و محکوم  به جریمه ۴۰۰ میلیون ریالی شدند.

جریمه ۴۰۰ میلیون ریالی ۴ واحد نانوایی متخلف در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، مهدی مسروری اظهار کرد: ۴ واحد نانوایی متخلف که توزیع‌ آرد خارج از شبکه، دپوی نان و انحراف مثبت و منفی را در دستگاه نانینو داشتند محکوم  به جریمه ۴۰۰ میلیون ریالی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی سطح شهرستان صورت گرفته است گفت: در این راستا ۱۹ واحد نانوایی متخلف شناسایی و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است که به طور متوسط هر واحد نانوایی متخلف بین ۴ تا ۴۰ میلیون تومان جریمه شده‌اند.

وی تعداد نانوایی‌های سطح شهرستان بردسکن را  ۹۲ واحد اعلام کرد و افزود: به طور متوسط هر ماه بین ۲۲۰ تا ۲۵۰ تن آرد بر اساس عملکرد دستگاه نانینو به این تعداد نانوایی توزیع می‌شود.

مسروری عنوان کرد: بیش از ۷۰ واحدهای نانوایی شهرستان بردسکن دوگانه سوز هستند و در حال حاضر متصدیان این نانوایی‌ها می‌توانند نسبت به صدور حواله نفت به جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با بیان اینکه روستاهایی که فاقد نانوایی هستند سهمیه آرد جداگانه‌ای به شهرستان اختصاص داده می‌شود که سرانه هر نفر روستایی در هر ماه ۶ کیلو و ۲۰۰ گرم آرد است که از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی به آن‌ها داده می‌شود.

وی اشتغال زایی در نانوایی‌های سطح شهرستان بردسکن را بیش از ۲۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: برنامه‌ریزی شده است اعضای شورای آرد و نان شهرستان در قالب تیم‌های بازرسی هر روزه از واحدهای نانوایی سطح شهرستان بازدید داشته باشند و دهیاران نیز به عنوان معتمد اعضای شورای آرد و نان به صورت سرزده از واحدهای نانوایی بازدید و گزارش آن را به دبیرخانه شورای آرد و نان شهرستان اعلام کنند.

مسروری عنوان کرد: نانوایی‌هایی که تخلف داشته باشند از طریق دستگاه نانینو سهمیه آرد آن‌ها کاهش پیدا می‌کند و نانوایی‌هایی که تخلفی نداشته باشند و عملکرد مثبتی را در دستگاه نانینو داشته باشند مورد تشویق قرار خواهند گرفت و سهمیه آرد آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.